kontakt - artcafe ekspresy do kawy

serwis ekspresów do kawy

Naprawa ekspresów do kawy

Zajmujemy się profesjonalną naprawą oraz obsługą ekspresów do kawy wszystkich marek – domowych i gastronomicznych. Naprawiamy kolbowe ekspresy do kawy oraz automatyczne ekspresy do kawy.

Specjalizujemy się w naprawach eskpresów z nawyższej półki z WMF Presto, WMF Prestolino, WMF 1400, 1000, 900, 800, 500, 450 oraz wszystkich automatów szwajcarskiej marki Jura.

Obsługujemy bezpośrednio teren Rzeszowa i okolic oraz za pośrednictwem spedycji całą Polske.

Skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz poniżej - zadzwonimy w dogodnym dla Ciebie terminie.

+48 732 522 033
naprawa ekspresów do kawy rzeszów

Gwarancja

Wszelkie wykonane przez nas naprawy oraz przeprowadzone czynności serwisowe ekspresów do kawy objęte są 6-cio tygodniową gwarancją rozruchową udzielaną przez nasz serwis. Szczegóły oraz warunki naprawa przeprowadzanych w ramach gwarancji dostępne poniżej.
naprawa ekspresów do kawy rzeszów
4
specjalistów
ds. serwisu
178
naprawionych
ekspresów
100%
zadowolonych
klientów

Przebieg

naprawy
Zobacz jak przebiegnie proces naprawy Twojego ekspresu
zgłoszenie problemu

Wypełnij formularz poniżej i zamów kontakt lub od razu skontaktuj się z nami telefonicznie, abyśmy mogli poznać specyfikę problemu

odbiór sprzętu

Umówimy dla Ciebie kuriera, by odebrał ekspres, a jeśli zdecydujesz się na naprawę, to my pokryjemy koszty przesyłek kurierskich

naprawa ekspresów do kawy rzeszów
diagnoza i naprawa

Po zdiagnozowaniu usterki uzgadniamy z Tobą koszt i termin naprawy, a po zaakceptowaniu warunków niezwłocznie rozpoczynamy prace naprawcze

odesłanie ekspresu

Naprawiony bądź odświeżony oraz zabezpieczony do transportu ekspres odsyłamy kurierem do właściciela

serwis ekspresów do kawy

Nasze

usługi
Naprawiamy i serwisujemy ekspresy do kawy od wielu lat. Przywracamy sprawność i przedłużamy sprawne działanie ekspresów z gwarancją pełnej satysfakcji klientów.
naprawa ekspresów do kawy Rzeszów

usługi

Naprawiamy ekspresy do kawy i wykonujemy profilaktyczne czynności serwisowe - przeglądy okresowe, konserwacje, czyszczenie, wymiane filtrów, odkamienianie ekspresów
naprawa ekspresów do kawy Rzeszów

marki

Obsługujemy ekspresy WMF, Saeco, Melitta, Jura, De’Longhi, Nivona, Bosch, Siemens, Lavazza oraz ekspresy gastronomiczne WMF Presto, WMF Prestolino, WMF Vito, Faema, La Cimbali, Astoria, Saeco, Vibiemme, San Marco, La Marzocco i wiele innych
naprawa ekspresów do kawy Rzeszów

zaplecze

Dysponujemy dużą ilością części do ekspresów na miejscu, a wszystkie naprawy wykonujemy w siedzibie naszej firmy, co gwarantuje szybki czas wykonywania podjętych czynności.
naprawa ekspresów do kawy Rzeszów

mobilność

Jesteśmy mobilni - na życzenie po uzgodnieniu kosztów dojeżdzamy do klienta na terenie woj. podkarpackiego, jeśli niezbędny jest na przykład demontaż ekspresu

Zamów

kontakt
Wypełnij formularz i zamów kontakt lub zadzwoń +48 732 522 033

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb wykonania Usług (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

warunki

gwarancji

1.Serwis diagnozuje dostarczony sprzęt pod kątem usterki zgłoszonej przez Klienta.

2.Czasy napraw wynoszą do 7 dni, chyba, że zostało ustalone z Klientem inaczej. Czas naprawy może zostać skorygowany o czas niezbędny na sprowadzenie ewentualnych części zamiennych.

3.Serwis zastrzega sobie prawo odstąpienia od naprawy w przypadku braku możliwości naprawy lub braku części zamiennych.

4.W przypadku braku możliwości naprawy, serwis zastrzega sobie ewentualność zwrotu sprzętu Klientowi z nieco odmiennymi objawami, niż widoczne przed podjęciem próby naprawy. Wynika to z charakterystyki i złożoności niektórych napraw, których przeprowadzenie wymaga ingerencji w strukturę elektroniki sprzętu.

5.Na wykonane usługi serwis udziela 6 tygodniowej gwarancji rozruchowej. Usterka zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna dopiero po przeprowadzeniu ponownej diagnostyki przez uprawnionego serwisanta.

6.W przypadku zgłoszenia nieuzasadnionej reklamacji tzn. dostarczony sprzęt jest sprawny technicznie lub awaria obejmuje usterkę inną niż usunięta wcześniej przez serwis, serwisant wykona ponowną diagnostykę sprzętu po czym przedstawi kosztorys Klientowi na zasadach nowej usługi serwisowej.

7.Okres gwarancji jest liczony od momentu odebrania sprzętu przez Klienta, do jego ponownego dostarczenia do serwisu, bez względu na to, że ponowna usterka została zgłoszona znacznie wcześniej.

8.Warunkiem uwzględnienia usługi jako gwarancyjna jest okazanie przez Klienta dowodu zakupu usługi, oraz dostarczenie sprzętu z nienaruszonymi plombami gwarancyjnymi.

9.W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej, Klient otrzyma zwrot zapłaconej ceny naprawy, pomniejszony o koszt odprowadzonego podatku do U.S. w terminie 14 dni od odebrania sprzętu z serwisu.