kontakt - artcafe ekspresy do kawy

Naprawa ekspresów do kawy

Wypełnij formularz poniżej i zamów kontakt lub od razu skontaktuj się z nami telefonicznie, abyśmy mogli poznać specyfikę problemu
Umówimy dla Ciebie kuriera, by odebrał ekspres, a jeśli zdecydujesz się na naprawę, to my pokryjemy koszty przesyłek kurierskich
Po zdiagnozowaniu usterki uzgadniamy z Tobą koszt i termin naprawy, a po zaakceptowaniu warunków niezwłocznie rozpoczynamy prace naprawcze
Naprawiony bądź odświeżony oraz zabezpieczony do transportu ekspres odsyłamy kurierem do właściciela
1.Serwis diagnozuje dostarczony sprzęt pod kątem usterki zgłoszonej przez Klienta.
2.Czasy napraw wynoszą do 7 dni, chyba, że zostało ustalone z Klientem inaczej. Czas naprawy może zostać skorygowany o czas niezbędny na sprowadzenie ewentualnych części zamiennych.
3.Serwis zastrzega sobie prawo odstąpienia od naprawy w przypadku braku możliwości naprawy lub braku części zamiennych.
4.W przypadku braku możliwości naprawy, serwis zastrzega sobie ewentualność zwrotu sprzętu Klientowi z nieco odmiennymi objawami, niż widoczne przed podjęciem próby naprawy. Wynika to z charakterystyki i złożoności niektórych napraw, których przeprowadzenie wymaga ingerencji w strukturę elektroniki sprzętu.
5.Na wykonane usługi serwis udziela 6 tygodniowej gwarancji rozruchowej. Usterka zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna dopiero po przeprowadzeniu ponownej diagnostyki przez uprawnionego serwisanta.
6.W przypadku zgłoszenia nieuzasadnionej reklamacji tzn. dostarczony sprzęt jest sprawny technicznie lub awaria obejmuje usterkę inną niż usunięta wcześniej przez serwis, serwisant wykona ponowną diagnostykę sprzętu po czym przedstawi kosztorys Klientowi na zasadach nowej usługi serwisowej.
7.Okres gwarancji jest liczony od momentu odebrania sprzętu przez Klienta, do jego ponownego dostarczenia do serwisu, bez względu na to, że ponowna usterka została zgłoszona znacznie wcześniej.
8.Warunkiem uwzględnienia usługi jako gwarancyjna jest okazanie przez Klienta dowodu zakupu usługi, oraz dostarczenie sprzętu z nienaruszonymi plombami gwarancyjnymi.
9.W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej, Klient otrzyma zwrot zapłaconej ceny naprawy, pomniejszony o koszt odprowadzonego podatku do U.S. w terminie 14 dni od odebrania sprzętu z serwisu.